BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kajki 3 w Białej Piskiej

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej

 

Znak sprawy 07/ZEC/WM/2017                                                                                           Biała Piska, dnia 06.07.2017 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , audytu energetycznego oraz pełnienie nadzoru autorskiego przedsięwzięcia inwestycyjnego niezbędnego do przeprowadzenia remontu na obiekcie Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kajki 3 w Białej Piskiej

 

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości wspólnej przy ul. Kajki 3 w Białej Piskiej zaprasza do złożenia ofert na na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , audytu energetycznego oraz pełnienie nadzoru autorskiego przedsięwzięcia inwestycyjnego niezbędnego do przeprowadzenia remontu na obiekcie w/w Wspólnoty .

 

  1. Informacje ogólne

     

  1. Zamawiający :

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kajki 3

12-230 Biała Piska

NIP 8491578728

 

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami :

      • Jan Bąbka

      • Wiesław Brzozowy

 

  1. Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę i udzieloną gwarancję.

 

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :

  • prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do

akceptacji zamawiającego

  • projektu budowlanego z uzyskaniem mapy do celów projektowych jeśli będzie wymagana

przepisami prawa budowlanego. Ponadto projekt powinien zawierać charakterystykę

energetyczną budynku, opracowaną zgodnie z przepisami dotyczącymi metodologii

obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części

budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno – użytkową oraz sposobu

sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej .

  • uszczegółowionego projektu budowlano- wykonawczego

  • szczegółowego przedmiaru robót

  • kosztorysu inwestorskiego szczegółowego

  • kosztorysu ślepego

  • specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót

  • informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

  • audytu energetycznego – audyt musi spełniać wymagania do przyznania premii

termomodernizacyjnej oraz zostać opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie

Dokumentacja projektowa powinna spełniać wzmagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegółowymi.

 

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w techniczne tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej)

  2. Opracowanie projektowe (projekt budowlany i uszczegółowiony projekt budowlano – wykonawczy) należy wykonać w 5 egzemplarzach , a kosztorys inwestorski szczegółowy, kosztorys ślepy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach. Wykonawca dostarczy również płyty CD z zapisaną w formacie PDF dokumentacją techniczną i STWiOR – 1 egz.

  3. Prace projektowe dotyczą czynnego budynku

  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym, bądź wybranymi wykonawcami.

  5. Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego powstałego w ramach realizacji usługi.

  6. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.

  7. Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej przez niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.

  8. Termin realizacji zamówienia 21 dni od uzyskania przez projektanta akceptacji Zamawiającego wstępnej koncepcji modernizacji. Wstępną koncepcję modernizacji w formie graficznej oraz opisowej projektant przedstawi Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.

  9. Zamawiający może zrezygnować z zawarcia Umowy bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji inwestycji bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji poszczególnych etapów i z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie.

 

II . Informacje szczegółowe:

 

  1. W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie min. :

    - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku – system ETICS

- ocieplenie dachu – STYROPAPA

- wymiana obróbek blacharskich

- przebudowa kominów w części ponad dachem

- pokrycie dachu papą termozgrzewalną

- przebudowa instalacji odgromowej

- ocieplenie stropu piwnicy - TERMOGRAN

- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – kl. schodowa

- wymiana stolarki okiennej - piwnice

- wykonanie wiatrołapu zamkniętego ( wejście do kl. schodowej)

- modernizacja instalacji c.o.

- wykonanie opaski wokół budynku

- innych prac wynikających z oceny stanu technicznego budynku i niezbędnych do

wykonania w ocenie projektanta.

 

III. Kryterium wyboru oferty :

 

100% - cena

Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej brutto, która będzie obejmować całość opracowania

 

 

 

IV. Wymagane dokumenty

 

  • druk oferty

  • parafowany projekt umowy

  • kopia aktualnych uprawnień projektowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów

Budownictwa

 

 

V. Miejsce , sposób i termon składania ofert:

Oferty należy składać w terminie do dnia 19.07.2017r. do godz. 14.00

Oferta może być przesłana za pośrednictwem :

  • poczty na adres : Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska

lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska

 

Postępowanie ma charakter otwarty i może w nim brać udział każdy Wykonawca, który spełnia określone w niniejszym dokumencie warunki.

Złożone przez Wykonawców oferty powinny być ważne przez co najmniej 30 dni od daty otrzymania jej przez zamawiającego.

 

VI. Załączniki

 

  • druk oferty

  • projekt umowy

  • mapa poglądowa w skali 1:1000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data powstania: czwartek, 6 lip 2017 23:31
Data opublikowania: czwartek, 6 lip 2017 23:40
Opublikował(a): Wiesław Brzozowy
Zaakceptował(a): Jan Bąbka
Artykuł był czytany: 70 razy