BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Komunikat Burmistrza Białej Piskiej

„Demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna”

W związku z przystąpieniem Gminy Biała Piska do realizacji wspólnego przedsięwzięcia z Gminami wchodzącymi w skład Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna w Ełku pn.:

„Demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna”

 

Zapraszam zainteresowanych Mieszkańców do składania wniosków na dofinasowanie przedsięwzięcia związanego z usuwaniem wyrobów azbestowych obejmujących:

  • demontaż, transport, unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest,
  • załadunek zdemontowanych już wyrobów zawierających azbest, transport, unieszkodliwienie.

 

Wnioski o demontaż i załadunek azbestu w 2020 r. należy składać  do 26 lipca 2019 r. w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej pok. nr 15 w godzinach od 7.00 do 15.00. 

 

Prace związane z demontażem i załadunkiem planowane są do wykonania w maju i czerwcu 2020 r.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami pok. nr 15, tel. 87 4241 370.

 

Pliki do pobrania:

Data powstania: wtorek, 9 lip 2019 09:00
Data opublikowania: wtorek, 9 lip 2019 09:21
Opublikował(a): Administrator
Zaakceptował(a): Administrator
Artykuł był czytany: 460 razy